Este tot ce ai nevoie pentru a eficientiza activitatea si a fi permanent informat cu privire la toate aspectele cantitative, calitative si financiare.
Nu include functionalitati ce tin de alte domenii, de exemplu curatatorii de haine care au alte caracteristici, incepand de la pret, cantarire (nu masurare) etc. Unele solutii soft le-au combinat pentru partea de transport de la domiciliu.
flarpet este conceput si dezvoltat de cineva care lucreaza in ambele domenii: programare si managementul unei spalatorii de covoare.
Aplicatia este intr-o continua imbunatarie, atat pe baza experientelor proprii cat si a solicitarilor din partea utilizatorilor.
flarpet:
- Aplicatie compatibila cu telefoanele Android
- Dezvoltata in Flutter, tehnologie Google consacrata pentru aplicatii mobile (multiplatforma)
- Backend scris in MySql
- Posibilitate de a folosi aceeasi aplicatie pe mobil si desktop (in lucru)
Home page Ideea este simpla: deschizi aplicatia si vrei sa ai o privire de ansamblu asupra activitatii.
Totul se rezuma la numar de comenzi, numar de metri patrati, sume de bani.
Astfel pentru ziua curenta (sau alta selectata de la butoane):
- Cate comenzi au intrat, cati mp si ce incasari genereaza.
- Cate comenzi si covoare s-au masurat in ziua selectata, asta insemnand si covoare nemasurate din ziua precedenta.
- Cate covoare sunt nemasurate.
- Ce incasari s-au efectuat si cate sunt cu cardul.
- Pentru transport, in cazul preluarilor avem deocamdata doar numarul de comenzi si covoare. Pentru retur, avem desigur si deconturile.
- Este bine sa ai o situatie lunara, in special pentru a te compara cu aceeasi luna al anilor trecuti, pentru a evalua activitatea. Trend crescator sau?
- Suma de bani ce trebuie preluata.
- Comenzile ce urmeaza a fi incasate curand, adica acele comenzi pentru care au fost trimise mesaje SMS catre client ca sunt finalizate
- Total de incasat cu tot cu comenzile in curs
Preluare comenzi la sediu:
- Nomenclator clienti. Cautare dupa nume sau numar de telefon.
Posibilitate de modificare date client si date facturare direct in interfata de preluare comenzi. - Date facturare sau bon fiscal cu RO.
- Control individual al tarifului: spalat si transport. Apoi tariful pentru etaj / mp / etaj.
- Tiparire bon de comanda la imprimanta tip POS, termica, latime hartie 80mm. Bonurile se pot personaliza, dar din motive de viteza, doar text, fara imagini, poze. Bonurile au fost optimizate pentru a cuprinde toate informatiile importate cu font mare, vizibil, si pentru un consum cat mai mic de hartie.
- Tiparire in 2 exemplare, cu taiere pe la mijloc (daca imprimanta suporta asta). Va recomanda un anumit tip de imprimanta pentru ca trebuie sa fie legata in reteaua LAN (locala). Tiparirea se face pe baza de IP.
Masurarea covoarelor: Codul de comanda, din 4 cifre
Pentru a evita incurcatura la cod, de exemplu este foarte usor sa tastezi, citesti sau dictezi "4906" sau "4960" folosim suplimentat o marca generata automat din initialele numelui si prenumelui, urmat de numarul de covoare din comanda. Se genereaza automat, noi o trecem pe eticheta covorului. Comanda se poate cauta dupa cod sau dupa marca.
Nu folosim etichete pretiparite pentru ca acestea vin in seturi de cate 6 bucati. Adica un cod din 3 cifre este trecut pe 6 etichete rezistente la apa, care se rup usor, insa daca o comanda are 10 covoare, atunci folosesti 2 coduri: 111 (6 bucati) si 112 (4 bucati), astfel trebuie sa stii ca comanda are 2 coduri iar 2 etichete se arunca pentru ca nu ai la ce sa le mai folosesti. Sa nu zic de comanda de 7 bucati, unde 5 etichete ramase in plus se pierd.
Asadar etichete mici de hartie si pix rezistente la apa, scriem codul si marca, dupa care se capseaza.
Posibilitatea de a aplica tarife diferite pe fiecare covor din comanda. Poate clientul a solicitat ca un covor sa fie spalat pe ambele parti, sau un covor este in tematica de promotie, etc.
Bifa din stanga este afisarea dimensiunilor introduse
Bifa din dreapta este afisarea listei de tarife. Daca aceasta nu se afiseaza, se aplica tariful implicit.
Dimensiunile se pot sterge, insa doar de catre un utilizator cu drept de administrator. Se completeaza cu telefonul in mana stanga, cu metrul in mana dreapta
Se lucreaza la posibilitatea de a folosi camera video al telefonului si a detecta marginile / masura automat covoarele.
Transport:
Preluare comenzi pe baza de nomenclator. Cautare client dupa nume, telefon.
In momentul preluarii se memoreaza locatia GPS, astfel ca la retur, soferul (chiar daca este diferit de cel care a preluat) va fi ghidat direct la locatie folosind Google Maps.
Posibilitatea de a lucra cu mai multi soferi, fiecare cu login-ul sau.
Raport cu numarul de adrese predate / preluate, numarul de covoare si suma incasata de soferi de predat la sediul firmei (in cazul incasarilor in numerar)
Notificari push la plasarea de comenzi noi (sediu sau online), anulare, predare si preluare comenzi. Lista de mesaje. Un sofer poate primi in timp real o notificare de comanda noua si sa o tot preia daca este in zona.
Confidentialitate
Datele:
- Sunt confidentiale si va apartin in totalitate.
- Stocate local pe un calculator, caz in care trebuie configurat pentru acces LAN sau WAN, sau
- Asiguram noi stocarea si backup-ul.
- Accesul catre baza de date trebuie sa ramana privat pentru a evita orice tentativa de acces neautorizat la date.